Dieta Astronauty – czyli jak schudnąć 10 kg w dwa tygodnie

Astronauta dieta: schudnąć, usuwając wszystkie ciasto i chleb: proste zasady, aby schudnąć szybko i stracić kilogramy przed testem kostiumu.

dieta astronauty aby schudnąć 10kg

Mówi się, że dieta astronauty została opracowana przez dietetyków NASA, aby zoptymalizować pobieranie składników odżywczych z żywności i wyeliminować problemy żołądkowe. NASA będzie rozwijać dietę w 1960 roku dla swoich astronautów na misji kosmicznej. Żywieniowcy NASA eksperymentowali z metodami redukcji ilości gazu produkowanego w żołądkach astronautów, ponieważ nadmiar gazu w przestrzeni kosmicznej może zaburzyć delikatną równowagę atmosfery w obrębie stacji kosmicznej. Problemy żołądkowo-jelitowe można zminimalizować wybierając produkty spożywcze, które produkują bardzo mało gazu, ponieważ są one rozkładane w żołądku. Jednak po drodze, dieta stała się popularna z innego powodu: utrata masy ciała.

DIETA ASTRONAUTY: STRACIĆ 10 KG W CIĄGU DWÓCH TYGODNI.

Nie można zaprzeczyć skutkom utraty masy ciała w diecie astronauty. Nierzadko zdarza się, że ludzie tracą 10 funtów w ciągu dwóch tygodni. Dobrą wiadomością jest to, że nie musisz być astronautą, aby skorzystać z tej niezwykłej diety, aby schudnąć.

DIETA ASTRONAUTY: ZASADY DIETY ASTRONAUTY, ABY SZYBKO SCHUDNĄĆ.

Unikanie tłuszczu oznacza, że cała żywność musi być wolna od tłuszczu. Więc nie ma oleju do gotowania, masła ani margaryny. Cukier nie polega tylko na unikaniu białego cukru. Bardzo często osoby sięgają również po suplementy takie jak plastry, które bardzo wspomagają efekty zrzucania zbędnych kilogramów. Obejmuje ona również słodkie produkty spożywcze, takie jak ciasta, herbatniki i słodycze.

Dieta astronauty jest również dietą niskowęglowodanową, więc produkty wytwarzane z chleba i pszenicy lub zbóż podlegają ograniczeniom. Obejmuje to również węglowodany skrobiowe, takie jak ziemniaki i ryż.

Polecamy dwa litry wody, aby przyspieszyć proces odchudzania, ale jeśli możesz wypić tego więcej, to zdecydowanie to zrób. Woda jest fundamentalną częścią diety, ponieważ im więcej wody pijesz, tym bardziej możesz oszukiwać swoje ciało, by myśleć, że nie jesteś głodny.

Dieta astronauty to dieta niskokaloryczna i nie ma w niej kaloryczności. Ze względu na niską zawartość kalorii, nie jest wskazane stosowanie tej diety przez więcej niż dwa tygodnie z rzędu. Ale dla krótkoterminowej utraty wagi, jest to świetny sposób, aby zobaczyć wyniki bardzo szybko. Dieta może być powtarzana kilka razy w roku, aby schudnąć jeszcze bardziej. Utrata masy ciała w diecie jest trudna do odtworzenia w innych dietach, więc można śledzić dietę astronauty do czterech razy w roku, w zależności od wagi, którą musisz stracić.

CO JEŚĆ: PLAN ŻYWNOŚCIOWY

Dieta pozwala jeść mięso, ryby, jajka i warzywa. Możesz jeść warzywa według własnego uznania, to będzie kluczem do utrzymania głodu w ryzach. Napełnianie żołądka warzywami liściastymi lub gotowanymi na parze pozwoli Ci czuć się pełniej przez dłuższy czas.

Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami przez 13 dni przed wznowieniem normalnej diety.

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z SZYBKIEJ I PROSTEJ DIETY

Główną zaletą diety astronauty jest utrata masy ciała. Będąc dietą bogatą w węglowodany i białka, dieta pozwala bardzo szybko schudnąć.

Kolejną zaletą diety jest jej prostota. Jest to bardzo łatwe do naśladowania. Wystarczy zredukować zawartość węglowodanów i tłuszczów oraz dążyć do spożywania pokarmów bogatych w białko na każdy posiłek. Krótka lista zasad ułatwia zapamiętanie tego, co można, a czego nie można jeść przez trzynaście dni. Jak zawsze, dziennik żywności pomoże Ci śledzić to, co jadłeś każdego dnia i pomoże Ci skupić się na swoim celu.

Dieta astronauty jest również dietą krótkoterminową, więc wystarczy ograniczyć się na dwa tygodnie, aby zobaczyć wyniki. Po upływie dwóch tygodni można stopniowo powrócić do normalnej diety i podziękować NASA i astronautom za nową smukłą sylwetkę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *